martes, 3 de mayo de 2011

Pàgines del concurs "Operació Còmic 2011" de Vilafranca del Penedès. PÀGINA 1.



Sí!! Per fi tinc blog on penjar els meus treballs, esbossos i dibuixos que vagi fent. Després de setmanes i mesos sense decidirme a fer-me´n (o més aviat hagi sigut la mandra xD) per fi el tinc aquí!

És una mica cutrillo i no massa maco, però espero anar-lo millorant amb el temps conforme vagi penjant més coses.

De moment començo amb les 5 pàgines del concurs on vaig participar aquesta primavera del 2011. No vaig guanyar cap dels premis (n´hi havia 2) però em van concedir una menció especial al treball en blanc i negre, dibuix i detall, així que amb això ja em puc donar per satisfet xD

Espero que us agradi!!!!

1 comentario:

  1. Eiiiiii!!!!

    Soc el 1er!!!! Yupi!!!!

    Ara no tinc massa temps xo m'agrada molt la idea.

    Ja em mirare el blog detalladament i anire comentant-te aquestes obres d'art.

    Ja em passare mes tard x aki.

    Enhorabona pel blog!!!

    Kina iluuuuuuuuuuuu!!!!!!

    Fins aviat:

    Josep París

    ResponderEliminar